Vaknade nyss xD

Ställde klocka så att jag inte skulle sova bort hela dan nu när mamsen jobbar hlava dan, men jag somnade om. xD Dock så väckte Jeppe mig nu istället, så det gick bra. xP Idag kommer bilderna. wiih! 83 Nu ska jag sätta fötterna i de här gosungarna. <3 Tofflorna är ett inköp jag definitivt inte ångrar. Jag kan verkligen rekommendera att investera i ett par, det är verkligen värt det. Ett par sköna morgontofflor som värmer fötterna när man ska upp och gå på det kalla golvet. *.* Dessutom matchar de min morgonrock. ^^, Den är dock en aning för liten. :(



Kommentarer
Postat av: Elin

Ska du visa bilderna idag? ^x^ Tråkigt med bara massa text ju! :/ x'D

2008-12-29 @ 17:23:40
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0