Toppenpremiär!!

Idag visade vi upp vår musikal för första gången, och det var bara så sjukt kul! Alla var skitduktiga, och det blev verkligen en toppenpremiär, bättre än jag hade förväntat mig. Fatimis var där och tittade. Men orka betala inträde när hon kan få se den gratis imorgon. xD Fast det var kul att hon kom. Imorgon har vi 3 föreställningar till, och för hela skolan. Ska bli jättekul det med. ^^, Problemet är bara att vi ska vara i ordninggjorda och på plats kl. 7.30. Men vi åker dit så att vi är där kl. 7, för vi måste ju fixa och lite så. Men jag måste nog ändå göra en del hemma innan. Så, jag får väl gå upp, typ, 5.30 elr nåt. Jättekul, eller hur?? -.-' Orkar nog inte locka håret då...


 

Och så här snygg kan man bli om man har en rutig tomteluvar och ett par "torgvantar" xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0