Pustar ut

Phu, nu e man hos mamma i en natt då. För att sedan åka till pappa imorgon, och då ha med mig en liten hund. ^^, Farmor har kommit på besök också, plus att vi har en massa andra saker att göra (bl.a att gå på julfest), så det blir fullt upp i helgen. På måndag har vi kemiprov. Det känns lite jobbigt, med tanke på att just kemi är något som jag har väldigt svårt att förstå mig på. ,_, Elan har haft något emot mig idag. Och typ alla andra också, i för sig. Ta inte illa upp Elan, men du hade vaknat på fel sida, och det var faktiskt lite jobbigt. *.* Men du e förlåten. xD Snöbollskrig typ hela dan, vi hämnades på Mihir och Oscar (de blev så knäckta, tror väl inte att tjejer kan kasta snöbollar), kastade på varandra, och på vägen hem började Lisa och jag bomba varandra. ^^, Har börjat vänja mig vid snön nu. Men idag när vi åkte buss, så höll jag på att glömma att hoppa av, men jag tryckte faktiskt. Men busschauffören stannade inte! Så jag fick hoppa av vid nästa hållplats och ta sällskap en bit med Lisa, Sara och Lina. Och gå resten själv, helt blöt av snön. *~*

Och apropå snöbollskrig, igår kom några småbarn, kanske 10 år, och omringade oss och började bomba oss med snöbollar. oo' Det var läskigt. xD Vi typ sprang iväg. -^w^-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0