Kamerashopping

Idag ska jag köpa en ny kamera! :D:D Med 1200kr i fickan på mellandagsrean kan jag få en ganska bra kamera. Ingen system då, men en som fungerar. xD Till skillnad från den som jag har nu. -.-' Så sen blir det fota bilder till bloggen. ^o^b Har tittat ut en, med 10mp och 5*optisk zoom och sen digital soom då med., men den är väldigt dyr. Hoppas de rear mkt xD Fin är den med. Får se vilken det blir. Chao!

Dock blir det inte mycket kvar. xD (Inte min sparbössa. ^^, Även om jag hade behövt en. Nu hamnar mina pengar i fickor, lådor och fack lite varstans. xDSka köpa en ny plånbok.)

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar; Ska ladda upp mobben ^cc^ Någon gång xD Ta kort med din kamera!! ^x^ Vill se!!

2008-12-28 @ 21:24:23
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0