Bara för att Elan tjatar så...

så tänker jag ladda upp lite foton jag tog dagen efter att jag köpte kameran. ^^, Missade den blå himlen. :( De blev lite sådär, det var mest testbilder, men ändå.



Kallt var det, det kan jag lova. o_o' Minusgrader. Hade det regnat hade det helt klart varit snö!



Tyckte det såg så fint ut med lyktan och allt. Synd bara att den inte lös. :( Kanske kan fixa det och himlen i photoshop sen. ^^,



Oh my god the tree is falling! xD



Kyrkan syns knappt bakom träden eftersom den är vit. :P



Svart i bakgrunden. ^^, Så mörkt var det inte, som ni ser på bilderna över. xP

Kommentarer
Postat av: Elin

Finfina <3 :) att du alltid ska få med krykan x'D

2008-12-31 @ 19:14:23
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: <3 Vi hade sjukt roligt ^w^ Fast du sov väl inte med oss? O.O >_< Kom ihåg när Jossan tog allas godis och vi lekte dektetiver x'D Jo, du sovju med oss 'xD

2008-12-31 @ 19:36:45
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0