År 2008

Nu när det bara är några minuter kvar av 2008 är det hög tid att tänka över året som har gått. Vad har jag gjort och vad önskar jag att jag hade gjort? Jag har börjat på två nya skolor, blivit ovän med min bästa vän men hittat nya, varit på lägerskola med världens bästa klass som vi hade innan, och även rest på en underbar resa till Cypern med familjen. <3 Jag kan säga att jag ångrar ingenting. Visst gjorde jag en del fel val, mmen utan dem skulle det aldrig blivit som det blev till slut, och allt känns skitbra! Är helnöjd med 2008, och ser fram emot år 2009!

Mina nyårslöften:
Börja framkalla mina kort
Föra scrapbooking över hela 2009
Börja använda mer färgglada kläder xD

Gott nytt år allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0